Crucio! <<<<<<>>>>>> Avada Kedavra! <<<<<<>>>>>> Imperio!

Díjat kaptam

Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki díjat küldött nekem, szinte nem is győzőm :D Remekül esik, hogy gondoltok rám, és megtiszteltek vele :)

 

Először is ezt a díjat nem tudom elégszer megköszönni Gigernek <3

Másodszor a szabályok:

- Köszönt meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad

- Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad

- Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad (nem írhatod ugyanazokat, amit ő már leírt)

- 12 dolog a saját blogodról

- Válaszolj a 12 kérdésre

- Kommentálj annak a blogjára, akitől kaptad a díjat, hiszen mindenkinek jól esik egy két szó, visszajelzés, építő jellegű kritika.

- Cseréljetek linket egymással

- Legalább 12 embernek küld tovább

VÁLASZOK:
- Szerinted jól meg van építve a világ? (legalábbis amit eddig megmutattam belőle)
Tény, hogy még nem láttunk mindent a világból, de én eddig meg voltam vele elégedve. Nem találtam benne logikai buktatót.
- Ki a kedvenc szereplőd, és mit szeretsz benne?
Rebellis. Nem csak a külseje miatt, de én mindig nagyon bírtam a jósokat, neki pedig ahhoz képest, hogy látja a jövőt, kicsit kiszámíthatatlan személyisége van. /szerintem/
- Mi a véleményed Angeláról?
Nekem nincs bajom vele. Átlagos hős tipus :)
- Melyik a kedvenc fejezeted?
Ezt még így nem tudom eldönteni, mert ki tudja, talán a következő minden eddigit felülmúl.
- Van olyan, ami nagyon taszít a történetben? Mi ez? 
Nincs és pont.
- Mit gondolsz, mi lesz a vége Angela és Militis konfliktusának? 
Nem akarok negatív lenni, de szerintem nem sok jó sül ki belőle. Elég végeláthatatlannak tűnik.
- Szerinted Angela még haza fog térni, vagy már esélye sem lesz rá?
Jó lenne, ha haza menne, én nagyon szeretném. Ha van benne kurázsi, talán össze is jöhet :D
- Nemsokára kiderül, hogy mi is a főszereplő rálinja. Várod már? Szerinted mi lesz az? 
Remélem, táltos lesz.
- Ha csak a díj miatt olvastad a blogomat, megbántad?  
Nem, mindig jó valami újba kezdeni.
- Mi az ami tetszik az egész blogban, és mi az, ami kevésbé? 
A design nagyon tetszik, de a fejléc kevésbé. Kissé üresnek találom, bár a színvilága hibátlan.
- Szerinted ez egy "sablonos" történet, vagy valami egészen más?
Nem gyakran hallani rálinokról. Szerintem újat alkottál.
- Az evercassi neveket ki tudod ejteni, vagy segítenem kéne?
Én még a hippopotamus-t sem tudom kiejteni XD
 
12 DOLOG RÓLA:
- Nem sablonosak a szereplők, mindenkinek van egyénisége, még azoknak, akiknek nincs is. (Tudjátok, hogy a libákra gondolok, ugye? :D )
- Nagyon frappáns kis ismertetőkkel találkozik az ember már a fejezetek elején is, hogy még inkább kedvet kapjon tőle az olvasáshoz.
- Egy jól kialakított saját világban játszódik.
- Engem kicsit az Avatar és a GOT keverékére emlékeztet, de szerintem egyedül vagyok ezzel :3
- Amit hiányoltam, hogy nem találtam trailert.
- Kicsit csalóka az elején, mert majdnem kihagytam a prológust, mikor a fejezeteknél kerestem.
- A fejezetek kellően hosszúak, csak elvétve akad helyesírási hiba.
- E/1-ben íródott.
- A hétköznapi ember is bele tudja magát élni a szituációkba.
- Valósághű kifejezésmód, megtalálja a hangot a világok között.
- Tom karaktere nekem nagyon szimpatikus, kár, hogy egyszerre kettőt... na mindegy :D
- Kalinia olyan jófej :)))
 
12 DOLOG MAGAMRÓL:
- Ez egy Harry Potter fanfiction.
- A főszereplő Bellatrix Lestrange.
- 16 éven felülieknek való, de erős idegzetűek tőlem bevállalhatják :D
- A történet fő színe a lila, magam sem tudom, miért.
- Canon fanfiction.
- A történet 88 fejezetes.
- Van facebook oldala, de csoportja nincs.
- Kezdetben nem blogra írtam, hanem a Merengő FF oldalra.
- A blog 2012-ben nyílt.
- A történet 700 A/4-es oldalból áll.
- Hangulata borús, depressziós.
- Bellatrix jellemének egy más oldalára világít rá.
 
12 KÉRDÉS:
  • Mit szeretsz a történetben, és mit nem?
  • Ki a kedvenc szereplőd? Miért?
  • Mi a véleményed Belláról?
  • Mikor és miért kezdted el olvasni a történetet?
  • Voldemort hogyan hat rád?
  • Végig fogod olvasni a történetet?
  • 10/ ?
  • Tetszik a blog kinézete?
  • Mennyire fogott meg a trailer?
  • Melyik rész a kedvenced? Miért?
  • Milyen volt az egyiptomi útról szóló rész?
  • Bellának szerinted kivel kellene lennie, hogy boldog lehessen?
AKIKNEK KÜLDÖM (SAJNOS CSAK ENNYI VAN):
1 - A kék varázslónő
2 - Öcsémbe szerettem
3 - Szerelmem a mostohatesóm
4 - Második esély
 
 
 

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát, először is köszönöm szépen, hogy visszaküldted nekem a díjat, bár sajnos nem vagyok biztos benne, hogy meg tudom csinálni még egyszer. Vagy legalábbis most még nem. Egyrészt (szégyellem) még nem értelek utol a történetben, és kb a felét még el kell olvasnom, ami nem ma lesz kész (de mindenképp elolvasom). Másrészt nincs még 12 ember/blog, akinek küldeni tudnám, hacsak nem olyanok, akiknek még életemben nem jártam a blogján. Mindenesetre a kérdéseidet meg akarom válaszolni, és már csak ezért megérné. :)

    Egyébként imádtam a válaszaidat, és amiket a blogomról írtál, mert végtelenül jól estek, tényleg. Ez egy egész jó találmány, ez a díj itten :D
    Szóval köszönök mindent még egyszer, hogy elfogadtad, amiket írtál, és hogy visszaküldted nekem. :)
    Giger

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, igen, ki is tettelek cserének ;) Ez lemaradt :D

      Törlés
    2. Szia!
      Igazából azért küldtem vissza a díjat, mert kíváncsi voltam, hogy te mit gondolsz a történetről, nem akartalak ezzel betáblázni. Ha jól esik, csak akkor olvasd el :) Én épp ráértem tegnap, így lettem olyan hamar kész ;) Amiket a történetedről írtam, teljes őszinteséggel bármikor ki tudnám jelenteni, ez csak természetes! Én is kitettelek cserének :)

      Üdv,
      Halenka

      Törlés