Crucio! <<<<<<>>>>>> Avada Kedavra! <<<<<<>>>>>> Imperio!

Interjú velem (part 2)

 
 

Sziasztok! Ezúttal egy tíz kérdéses interjúval jelentkezem, amit nem tudok elégszer megköszönni Ambernek! Remélem tudok újat mutatni, és jobban megismertek ezáltal! :)

1.Az előző interjúban, megtudhattuk, hogy gimnazista vagy. Ismernek téged a suliban is, mint, az írót?
 Igen, gimnazista vagyok, és a legnagyobb örömömre az osztálytársaim, és páran más évfolyamokból is tudják, miket írok, és páran rendszeres olvasók, valamint sok bátorítást és javaslatot kapok tőlük, amit nem tudok eléggé megköszönni. Most a mikulási ajándékkiosztáson is fel kellett olvasnom a versemet, amit az általam húzottról írtam, és legnagyobb meglepetésemre még meg is tapsoltak. Ilyen az általánosban nem sokszor akadt, ott egy-két kivétel értett csak meg. Örülök, hogy itt másképp van.

2. Ha nem fogott volna meg Helena, ki lett volna, akiről fanfictiont írsz?

Nos, mielőtt még csak azokat a részeket láttam a HP-ből, mikor még nem szerepelt benne Bellatrix, nagyon szerettem a Harry/Hermione párost, mindig azt vártam, hogy összejöjjenek, vagy hasonló. Aztán hirtelen jött a Főnix rendje, a Félvér herceg és a Halál ereklyéi, felbukkant Bella, és valahogy magamra találtam benne, de mind a mai napig kritikus a hozzáállásom a Ron/Hermione pároshoz, továbbra is kitartok Harry mellett, legyen akármilyen sablon téma is.


3. Van olyan, amikor elapad az ihlet? Nálad mi vált be a visszaszerzéséhez?
Én olyan tipus vagyok, akinek túl sok ihlete van, nekem eddig sosem volt írói válságom, el sem tudom képzelni, hogy milyen lehet, de természetesen meg tudom érteni azokat is, akiknek nem megy parancsra az írás. Nekem talán azért nincs ilyen, mert a mobilomban a feljegyzések menüpontba leírom címszavakban a hirtelen kipattanó ötleteket, elmentem, és ha nem jut eszembe semmi, előveszem azokat, nézegetem, olvasgatom, kiválasztok egyet, ami épp a kedvemre való és kibontom egy fejezet vagy egy novella formájában. Csak ajánlani tudom ezt a módszert, mert nekem így két év alatt körülbelül ötszáz ötlet gyűlt ott össze.

4. Számodra mi lenne a nagy esély? (Pl: könykiadás)
 Az, hogy én később író lehetek, rettenő nagy megtiszteltetés lenne a számomra, akkor érezném úgy, hogy azt csinálom, amit szeretek. Már el is kezdtem írni egy könyvet, remélhetőleg a gimi befejezéséig ki is sikerül majd adni, a címe Auxtrália, és ez életem első nem fanfictionje, szóval elég merész húzás volt a részemről, de remélem, lesznek olyan olvasóim is, akik nem csak a HP világán belüli, hanem azon kívüli világomat is szeretni fogják.


5. Ha véget érsz a történettel, belefogsz még másikba is? Mondjuk egy saját sztoriba?
 A Hős a sötétben már be van írva mind wordbe, mind a nyolcvannyolc fejezet, de nem lenne poén, ha egyszerre tölteném fel mindet ugyebár. Már belekezdtem egy új fanfiction regénybe, a Szövetséges megszállásba, ami Sirius Black és Bellatrix különös kapcsolatáról szól, és most nem Rowlinghű írás lesz, hanem terveim szerint a végét teljesen átírom majd. Közben persze írok majd saját műveket is, ezek olyan kiadó félék, versenyre készülnek majd, de lélekben örök fanficista maradok.

6. Ha találkozhatnál, Helenával, vagy Bellával találkoznál szívesebben?
Hát... inkább Helenával találkoznék, félek, hogy Bella, ha meglátna, leAvadázna, mert mugli vagyok XD De tényleg, Bella életrajzát ismerem meg minden, de Helena sokkal többet tudna nekem mondani a szerepei megformálásáról, a színpadi jelenlétről, divattippekről, stb. Talán az hasznosabb lenne.

7. Mi az, amit megváltoztatnál az életedben?
Nekem az életem úgy jó, ahogy van, senkivel nincs különösebb bajom. Természetesen kisebb-nagyobb viták adódnak olykor, de azokat mindig sikerül lerendeznünk, és szerencsésnek mondhatom magam, mert egy ilyen remek családba születtem, ahol ennyire támogatnak és megértenek.

8. Mennyire függ össze a történet a könyv cselekményeivel?
A Hős a sötétben teljes mértékig Rowlighű, igyekszem betartani azokat a dátumokat, jellemeket, amiket az írónő már megalkotott, csupán bonyolítom a szálakat egy kicsit a másik oldalról, miközben nem zavarok bele az eredeti alkotás eseményeibe sem.

9. Elárulsz egy kis kulissza titkot? Lehet a következő részből, vagy a jövőre nézve.
Mindenkinek adok előzetest, aki kéri, de sosem mondok túl sokat. A következő résszel kapcsolatban annyit le szeretnék szögezni, hogy erős idegzetűeknek ajánlott, mert haláleset, és kínzás is előfordul benne. Én személy szerint sírtam, mikor írtam, és jó lenne megérinteni vele az olvasók szívét is, bár nem akarom, hogy miattam depresszióba essenek. Sokan hiányolták ebből a részből Voldemortot, de garantálhatom a következőben a személyes jelenlétét.

10. Üzensz valamit az olvasóidnak?
Igen, csak annyit üzennék nekik, hogy nagyon örülök, hogy olvassák a művem, ennél csodálatosabb dolgot tényeg nem is kívánhatnék, és boldog karácsonyt szeretnék kívánni mindenkinek! :))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése